کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9199 | مشاهده و دانلود: 740125568 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/31 | اعضاء: 316758 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هلیکوپتر فیسبوک؛ راهی برای ارائه‌ی اینترنت در شرایط اضطراری

با پروژه‌ی Tether-tenna آشنا شوید؛ راه حل فیسبوک برای فراهم کردن دسترسی به اینترنت در شرایط بحرانی.

هلیکوپتر فیسبوک؛ راهی برای ارائه‌ی اینترنت در شرایط اضطراری

فیسبوک در حال ساخت یک هلیکوپتر کوچک است که در شرایط اضطراری، امکان دسترسی به اینترنت را فراهم می‌کند. فیسبوک در کنفرانس F8 اعلام کرد که این هلیکوپتر با نام Tether-tenna، در زمان بحران و در شرایط اضطراری؛ زیرساخت‌های فوری برنامه‌ریزی‌شده را فراهم می‌کند. یکی از مدیران ارشد بخش ارتباطات فیسبوک به نام یائل مگوایر در این کنفرانس اظهار داشت:

با اتمام این پروژه، در شرایط اضطراری، Tether-tenna می‌تواند فورا به منطقه مورد نظر اعزام شود و برای چند ماه دسترسی به اینترنت را فراهم آورد... این هلیکوپتر در شرایطی کاربرد دارد که شبکه‌های مخابراتی منطقه مورد نظر مختل شوند؛ اما خطوط فیبری در آن منطقه هنوز قابل استفاده باشند.
tether-tenna
در این شرایط هلیکوپتر به یک خط فیبری و نیروی برق متصل می‌شود و سپس برای ارسال سیگنال مورد نظر، چند صد متر بالا می‌رود. مگوایر در ادامه به سایز این هلیکوپتر که اندازه‌ی یک ماشین فولکس قورباغه‌ای است، اشاره کرد و گفت:

این پروژه در حال حاضر در مراحل اولیه‌ی تولید قرار دارد و کارهای زیادی باید انجام شود تا فعالیت بدون وقفه و اتوماتیک این دستگاه را برای چند ماه تضمین کند. اما تا بدین جای کار پیشرفت هیجان‌انگیز و خوبی داشتیم. در تست‌های اولیه، Tether-tenna توانست به مدت ۲۴ ساعت و بدون وقفه کار کند؛ اما امیدوارم در آینده این مدت‌زمان به چند ماه افزایش یابد. 
tether-tenna
اما فیسبوک باید راه چاره‌ای برای موانع متعدد پیش رو بیابد؛ مقاومت در برابر بادهای شدید و رعد و برق و موارد ایمنی متعدد به دلیل استفاده از کابل‌های فشار  قوی، چند نمونه از مشکلاتی سازندگان این هلیکوپتر هستند. 

Tether-tenna یکی از پروژه‌هایی است که فیسبوک برای ارائه‌ی دسترسی دائمی به اینترنت در سرتاسر جهان، آن را دنبال می‌کند. پروژه‌ی Terragraph با هدف تقویت سیگنال در محیط‌های شهری متراکم و پروژه‎ی Aquila با هدف ارائه‌ی اینترنت توسط هواپیماهای بدون سرنشین، از دیگر ابتکارات فیسبوک هستند که در  این کنفرانس درباره آن‌ها صحبت شد.  
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36641 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/13 تعداد مشاهده: 1961
سافت گذر